23.12.2013

Tonttu ei vaan saa unta

JOULUU <3
Se on täällä taas. Ei ihan yhtä satumaisena kuin viime vuonna, kun "hanget korkeat nietokset" oikeasti peittivät maan, mutta oon silti saanut revittyä jostakin ihan kivan joulufiiliksen.



 Perjantaina mun kolmen vuoden pitkä ja piinallinen odotus vihdoin palkittiin, kun pääsin elämäni ihka ensimmäiseen ( muttei todellakaan viimeiseen...) Raskasta Joulua- konserttin. Oli kyllä odottamisen arvoinen kokemus, ei voi muuta sanoa. Kuulosti hienolta ja näytti hienolta. Kaikki parhaat samalla lavalla. Ja se vaan kesti ja kesti, mikä oli tietenkin hauskaa. Välissä tapahtui vaikka mitä hämmentävää, kuten platinalevyjen jako (joista yhdessä taisi olla kirjoitusvirhe...:D "Tässähän lukee Jarko Ahola") ja kultiin varmaan kaikki biisit mitkä oli edes mahdollista kuulla.



Eilen oltiin korjailemassa Seija-myrskyn tuhoja mökillä. Poistettiin esimerkiksi keskellä pihaa kasvanut kuusi Pikkumökin katolta. Tuli sellanen fiilis. että oon nähnyt tän ennenkin, kun kattelin sitä katolla makaavaa puuta. Vastahan se oli toissavuonna mänty Tapani-myrskyn jäljiltä vessan katolla...;)

Tänään ollan äitin kanssa tonttuiltu, eli viety lahjoja kavereille, siivoiltu ja koristeltu paikkoja. Iskä haki kuusen, mä koristelin sen. On ehkä kasvatetuimman näkönen kuusi, mikä meillä on ikinä ollut, vaikka ihan yhtä lailla se on tuolla metsässä villinä kasvanut kuin kaikki edellisetkin.
Oon kuunellut joululauluja, paljon, mikä nyt ei eroa mitenkän siitä mitä oon tehny jo marraskuun alusta lähtien.







Nyt voisin katsoa kelloa, ja  todeta että olisi ehkä aika mennä nukkumaan. Viettäkää hauska joulu, meiksi palaa asiaan ehkä joskus välipäivinä.

Heippaaa,

Rimpsu

P.s. Kolme viimestä kuvaa on viime joululta. Älkää hämääntykö, mähän sanoin jo ettei täällä mitään lunta oon. Nytki sataa vaan vettä ja tuulee niin pirusti. Höh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti