4.1.2016

Nyt valot heijastuu ikkunoista

Mulla oli tänään ensimmäinen työharjoittelupäivä.
Sain avaimet toimistolle, ihan omia lounasseteleitä (!!!!!) ja mua varten ostettiin Verkkokaupasta vedenkeitin, koska en juo kahvia (okei, varmasti sille löytyy käyttöä myös mun harjoittelujakson jälkeenkin)

Sitten etsin kuvapankeista juuri oikeanlaisten rekka-autojen kuvia ja kävin lounaalla niiden tyyppien kanssa. Kaikki viisi tyyppiä oli hirmu mukavia ja hihittelin vaan nurkassani kaikille hölmöille jutuille. (ja keräsin uskottavuuspisteitä kertomalla kuuntelevani Radio Rockia...) Iltapäivällä melkein osallistuin viikkopalaveriin, tai siis seurasin sellaista.

Sitten lähdin kotiin ja oon melko varma, että talvinen Helsinki on yks mun lempiasioista tässä maailmassa ja oon aika onnellinen, että saan mennä sinne nyt melkein joka päivä maaliskuun puoliväliin saakka. Kävelin hymyillen Katajanokalta Elielin aukiolle, vaikka oli ihan jäätävän kylmä ja fiilistelin samalla vielä vähän kaikkia joulujuttuja, ennenku ne taas otetaan pois.

Rimppa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti