26.4.2017

Kun muut tytöt lähtee shoppaamaan, sä tahdot lähtee rokkaamaan


Alan olla sitä mieltä, että se vesisateinen maaliskuu oli sittenkin parempi, kuin tää lumi- ja räntäsateinen huhtikuun loppupuolisko. Missä on mun oikea kevät?
Viime vuonna toukokuun alussa oli jo ihan täysi kesä, vaelsin Helsingissä T-paidassa aurinkolasit päässä, söin jäätelöä ja istuin On the Rocksin terassilla odottamassa keikan alkua.
En oikein usko sen toistuvan tänä vuonna, kun toukokuu on jo ensiviikolla ja ulkona näyttää samalta kuin joulukuussa. (Mut oispa silti joku hyvä keikka On the Rocksissa...tai ees jossain)

Viikonloppuna oli tosiaan Partiopamaus. Oli ihan mukavaisaa, erityisesti mun vanhojen vartiolaisten näkeminen, kun ne pitkästä aikaa oli (lähes) kaikki yhtä aikaa paikalla. Toki myös sukulaisryntäys partiomäelle oli tosi jees. Sää ei ehkä ollut se paras mahdollinen, mutta yllättävän paljon kävijöitä silti riitti. Juho osti mulle Robinin levyn kirppikseltä, vaikka mä olin se jonka piti alunperin ostaa sille lahja...

Viimeviikolla käytiin Sarinan kaa vihdoin kattomassa uusi Beauty and the Beast, oli hyvä, suosittelen. Oli taas muka hirvee kiire ehtiä sinne ja mietittiin, miten ihmeessä aina juostaan leffaan ihan hiki hatussa. Ehkä se johtuu vaan siitä että ollaan me.

Tänään kuviksesta kotiin tullessa oli ehkä kevään tähän mennessä mielettömin auringonlasku. Yritin kuvata sitä, mutta satoi taas niin pirusti räntää, että kameran linssiin jäi vaan pisaroita. Eikä kännykkäkamera muutenkaan oikein koskaan taysin tuo eeppisten auringonlaskujen parhaita puolia esille. Pyhpah.

Rimbau

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti