29.11.2012

Kukkuu taas

AAAAAHHHHHH, mikä ihana tunne. Koe-viikko loppu mun osalta tänään, ja huomenna enää palautukset. Meen siis kouluun 12.15. Ja sit on viikonloppu, jona mun ei tarvi uhrata ajatustakaan koululle. Koska jakso on loppu eikä seuraava oo vielä alkanu.
 Jos vaikka saisin taas tehtyy kaikkii keskeneräsii piirustuksii loppuun. Ja sit voisin taas pitkästä aikaa koskea myös mun kameraan ja ottaa paaaaaljon kuvia, koska TALVI ja LUMI <33333
Rakastan sitä, että lumi valaisee niin paljon eikä oo vaan sitä harmaata pimeetä aina vaan.

Mulla oli maanantaina synttärit. 17 vee ;) Mitään hulluja pileitä ei viel oo ollu, mutta eiköhän sieltä joku lautapeli-ilta vähintään oo tulossa, koska ihan oikeesti, kattokaa mitä sain Annalta lahjaks.


Jooo, on se HeviSaurus-lautapeli. Oisitte nähny mun ilmeen ku kaivoin ton sieltä paketista.


Koko lahjavuori.
Tiistaina oli ehkä kiireisin päivä noin tuhanteen vuoteen. Mentiin nimittäin hissankurssin kaa Tampereelle museoon kattomaan muumioita. Siis Tampereelle. Vantaalta. Okei, kiva reissu se oli. Muumiot siistejä, ja kaikki muutki näyttelyt mitä siellä Vapriikissa oli ja junamatkoilla sain luettua kivasti ussan kokeisiin.
Kun päästiin takas Helsingin päähän, suunnattiin vielä Sanna-Marin kaa kuonomme kohti Levykauppa Äxää, ja AlaValA nimisen bändin ilmaista ja melkein akustista minikeikkaa.




Semmonen bändi. Kyseessähän ovat siis Tiktakistakin tunnetut Emppu ja Noora sekä Amoralin toinen kitaristi Masi Hukari. Mukana myös Tyko Haapala joka on pyörinyt vähän siellä sun täällä, tosin en tarkkaan tiedä missä. Ihan oikeesti, en tiiä miten on mahollista, että mun kaikkien aikojen lempibändit on onnistunu fuusioitumaan tolleen.

Nyt voisin ehkä lähteä suihkuun, se oli bye nyt.

Rimpsuliini

1 kommentti:

  1. toi kangaskassi on niin surullisen ryppyinen anteeksi
    silitin sitä silitysraudalla kyllä!!!
    se on kerran myös jo vieraillut käpiksellä. hups. se oli ainoa

    VastaaPoista