4.1.2013

Sweet Madness

Heissulivei.

Mul on ollu nyt pari ihan järjetöntä hepulipäivää. Samantapasia ku ennen joulua. Puhun yksikseni tavallistakin enemmän ( kyllä, eikös yksin puhuminen ollutkin yksi hulluuden merkeistä?) ja hajoilen omille jutuilleni. Pahasti.

Oon lukenu liikaa ficcejä, ja saan vierotusoireita ku en enää löydä uusia kivoja oikeista tyypeistä.

Yks päivä, oliks se nyt sitte keskiviikko, näin kavereita. Ja Elisabethin, pitkästä aikaa. Oli oikein muksaa siinä Hesessä istuessa ja rupatellessa ruoan parissa...;D Ja sit ku ei vihdoin jaksettu enää syödä mitään, lyllerrettiin viel Annalle pelaamaan aliasta.

Eilen mulla oli ns. "läksyjentekopäivä", mutta hups, sen jälkeen kun olin aamulla panostanut ja lukenut kaks kappaletta bilsaa, se muttukin "lue tajuttoman hyvää ficciä ja ulkoiluta koiraa"- päiväksi.
 Ja sit leivoin keksejä. Tästä.


 Sain tän Jenniltä jolulahjaks.
Kekseistä ei sit tullu yhtä edstavan näkösii ku tää purkki tollasenaa, muttajoo, maku on tärkein.




Nii joo, ja kävihän meillä tällanen pikkuapina nukkumassa ja käyttämässä iskän jalkaa tyynynä.<333











Tänään kävin Kansallismuseossa kiertämässä Suomi 1900- näyttelyn ja huomen pitäis kirjotta joku raportti siitä.



P.S. Miks mä ikinä edes katoin tän?



"Mä toivoin että Sebastian olisi suolapala..."

1 kommentti:

  1. SUUTELEMASSA!!!!!!!!!!! OH MY GOD
    SUOLAPALA
    SUOLAPALAAAAAAAAAA
    ihana albis & säästä mullekki yks keksi ;)

    VastaaPoista