14.9.2013

Yksinään ei kukaan maailmaa valloita, meille mikään ei oo mahdotonta

Terve taas.
Edellisen kerran ku kirjotin, mulla ei ollu oikeen mitään aisaa liittyen sen enempää kouluun kuin mihinkään muuhun. No, se ei ole ongelma enää.

Koulukuvaus ja monnarit oli viime viikolla. Monnarit oli ihan parhaat, oltiin mun mielestä kaikki aika uskottavia M.I.B.-agentteja. Harmi ettei mulla oo kuvia siitä. Ja ykköspojille iso hatun nosto heittäytymisestä niihin shoppaaja, balettitanssija ja aerobic-tyyppi rooleihin.

Tällä viikollakin oli kaikkee jännää. Keskiviikkona oli Tansanialaisten vieraiden jäähyväisjuhla, jossa tansanialaiset tanssi ja laulo hienosti ja jossa Alexander Stubb kävi puhumassa...:0 Torstaina oli 100 aamun kunniaksi perinteinen pyjamapäivä, ja oli kyllä rentoa. Miks noin ei voi mennä normaalistikin kouluun? Ja tietenkän mulla ei oo siitäkään kuvia.
Ja arvatkaa mitä eilen tapahtui? Meidän kauan odotetut ihanat abihupparit vihdoin saapuivat! Noin kuukauden alkuperäistä, suunniteltua ajankohtaa myöhemmin, ja uuden verkkarifirman metsästyksen jälkeen. Nyt ollaan viimestäänki todellakin fabilous, kuten tekstikin kertoo.


Tänään ja huomenna ohjelmassa paljon vauhtia ja pörinää, kun enduron SM-kisat rantautuivat perttulaan "omalle" (Jennin) pellolle. Oon nyt sit yrittäny tasapainotella pellolla heilumisen ja viimesten bilsan lukemisten välillä. Pääsin taas ajamaan vähän mönkijälläkin...:)





Bilsan YO-koe on muuten tosiaan maanantaina, HUI! Ja sit mulla on iltapäivällä viimenen teoriatunti jos kerkeen sieltä myyrmäestä ajoissa martsariin.

Nyt voisin harkita nukkumaan lähtöä, kirjotusvirheiden määrä on vihjaillu mulle siitä jo puolisen tuntia.
kiitos ja kumarrus, se on nyt bye.

Rilbo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti