12.1.2014

Once my heart beat to the rhythm of the falling snow

Hellou!
Oon ihan innoissani, koska ainakin tällähetkellä näyttää siltä että oikee talvi alkaa vihdoinkin. Ja siitähän mä tykkään. Lumesta ja pakkasesta, siitä kun on ihan käsittämättömän kaunista. Täysikuun valaisemista pakkasöistä ja talvisesta auringon paisteesta, kunhan se ei oo liian kirkasta.



Tänään aloitin päiväni ehkä parhaalla mahdollisella tavalla. Alban kanssa metsälenkillä täydellisessä lumisateessa. Seisottiin kallion huipulla ja katseltiin hiutaleiden leijailua. Parasta. <3

Muu, mitä oon tänään tehny, liittyy lähinnä kouluun. Läksyjä ja seuraavia läksyjä, jotta voin sit olla vähän laiskempi kun ne oikeesti tulee tehtäviks. Ruotsin kirjotelma jäi tekemättä, ehkä huomenna sit. Onneks se on vast torstaiks.

Nokian mix-radio soittaa mulle joululauluja, niitä samoja mitä kuuntelin jo marraskuussa. Eikä tää kanava tietenkään oo ees mikään joulukanava...

Nyt lopetan, pärjäilkää

Rimppeli

PS. Oon tähän mennessä onnistunu olemaan hermostumatta tähän bloggerin kuvapelleilyyn, mut nyt alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Oi miksi noiden kuvien välissä on noin suuri väli, kun tiedän että oon joskus saanut ne siihen hyvinkin...Arg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti