2.9.2017

Uusia tuulia

Elämme jänniä aikoja. Mä aloitin viime viikolla nimittäin uuden ekaluokan, neljättä kertaa elämässäni. Koulu on tällä kertaa amk, Metropolia tarkemmin. Alana liiketalous, mikä sekin on jännää, koska en ehkä ikinä olis voinut kuvitella alkavani opiskella sitä. Mut kai siitä on mulle tulevaisuudessa hyötyä.

Viime viikolla oli orientointipäivät, yritettiin omaksua kovin paljon tärkeää tietoa amk-opiskelusta ja iltaisin istuttiin jätemäen hiekkakentällä tutorien kanssa, yritettiin tutustua toisiimme ja pelattiin ehkä maailman isointa norjalaista jalkaleikkiä kaikkien n.150 uuden tradenomiopiskelijan kanssa. Saatiin myös kirjastokortit koulun kirjastoon ja meidän opiskelijahaalarit!

Oon ehkä vähän kriisissä vielä siitä, etten enää ookaan pienessä taidekoulussa, mutta porukka on vaikuttanut ihan mukavalta.
Koulupäivät on kyllä olleet tähän mennessä aivan naurettavia, kun tunnit on alkaneet vasta reilusti iltapäivän puolella ja kestäneet sen parisen tuntia korkeintaan. Paitsi torstaina, kun olin koulussa jopa kymmenestä neljään.

Yleensä oon tainnut tehdä kesän päätteeksi sellasen kesän kohokohdat -postauksen. Tänä vuonna jätän sen nyt kuitenkin välistä. Haluan silti sanoa, että mun kesä oli hyvä, vaikka jäinkin ehkä kaipaamaan sellaista oikein kunnon kesäsäätä. Oli hyvää livemusaa, töitä, kavereita, kakkubileitä, mökkeilyä ja seikkalua. Saippuakuplia, bileitä ja upeita auringonlaskuja.
Ja noh, tottakai saatte vielä muutaman kuvan kesältä tähän lisäksi, sekalaisessa järjestyksessä.

Meil oli kakkubileet.


Nää huskyvauvat oli kyllä ehdottomasti yks mun kesän kohokohdista.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti