27.6.2015

The sound of mist, smell of moss-grown woods

Miksi kesäyöt on niin kauniita?
Kameran kanssa pellossa kykkiessäni tuoksui telttaretkeltä.
Savulta, kumisaappailta ja koskealta. Viilenevältä, mutta silti melko lämpimältä yöltä.
Ja yhtäkkiä mun tekee hirveästi mieli telttailla, mutta yllättävää kyllä, kaikki telttailutavarat ovat kerrankin kotona, enkä siis voi tehdä sitä. Höh.





Työviikko on pulkassa ja mulla lievästi ryytynyt olo. Ei mikään maailman helpoin leiri, mutta ihan kivaa oli sit kuitenkin loppujen lopuks. Ja voi luoja, oli sielä muutama niitäkin lapsia joita ei voinut vaan yksinkertaisesti olla rakastamatta. Miten 8-vuotias voi olla niin fiksu, innokas, kohtelias ja söpö?
Ja mun on vieläkin vaikea käsittää, että suurin osa niistä oli syntynyt 2007. SIIS 2007!
Siitä vaan on edelleen mun mielestä joku kolme vuotta, en vaan voi sille mitään.

Ens viikolla viel yks leiri, sit mun työt tältä kesältä on tehty. Sitä ennen koitan keräillä viikonlopun verran vähän energiaa. Ja josko sitä piipahtais huomenna eräälllä keikallakin. Mene ja tiedä.

Rilbo




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti