31.10.2015

Valmiina hulluun yöhön kaikki on, tällä porukal tää mesta salee räjähtää


Eilisiltana olin yhdellä parhaista keikoista, jolla oon koskaan ollut. Ilta oli kyllä muutenkin varsin eeppinen, ihan muillakin osa-alueilla, kuten siinä yhdessä biisissäkin laulettiin.
Oltiin siis Annan ja Venlan kanssa The Circuksessa Robinin kaikkien aikojen ekalla K18-keikalla. Mielenkiintosia tilanteita tarjoilivat useamman tunnin odottelun aikana mm. jonossa kuultu "Sori, mä kuulin et te puhuitte mummoista ja mun on pakko nyt kysyy et ootteksteki mummoja? Silleen henkisesti?" ja ne eturivin känniääliöiden jatkuvat tappelut, jotka johtivat kyseisen porukan illan päättymiseen jo reilusti ennen keikan alkua ja tästä johtuvaan muun kanssayleisön pienimuotoiseen ilonpitoon.


Puoliltaöin, hiukan kärsivällisyyttä, hermoja ja nukkamaanmenoaikoja koetelleen muutaman tunnin odottelun jälkeen illan päätähdet nousivat lavalle ja sittenhän sitä mentiinkin. Yksi jos toinenkin saattoi suorittaa kiitettävän sekoamisen, kun ne biisit, joista on tullut liian monien kuuntelukertojen jälkeen pelottavan hyviä, tuli sieltä ihan livenä vihdoinkin. Ihan uskomattoman hauskaa. Loppuunmyyty Circus hyppi, lauloi ja huusi vähintään yhtä paljon kuin itse artisti. Harvalla keikalla oon nimittäin oikeesti onnistunu huutamaan itteni äänettömäks.



Ennen keikkapaikalle menoa käytiin syömässä subissa ja vietettiin ehkä hitusen liian pitkä aika nauramassa Habibi-nimisen ravintolan mainosjulisteelle. Haluaisimme kovasti tietää, millaisia ruokalajeja ovat halumi, haluomi ja kabab. :D

Kiitokset vielä keikkaseuralle, oli huippua, otetaan toki joskus uudestaan.

Rimpe

1 kommentti: